joi, 11 august 2011

Vorbe de balcon...

...sau Cand vine Craciunul?

Pe bune acum, mai e mult? Nu de alta, dar noua nu ne-a ajuns concediul asta. Nu stiu voi, dar noi ne-am distrat copios vacanta asta. Si exista marele pericol ca agentia sa piarda cam...hm...jumatate din echipa prin Maramures. Ca sincer nu ne-am mai fi dat plecati de-acolo. Si avem muuuulllte marturii sub forma a aproape 1600 (!!!) poze si ‘nspe filmulete, numai bune de aratat la nimeni (ca deh, ne-am strica reputatiile astfel).

Asadar – noi, fetele de la Parter (eu, Daniela si Alina), impreuna cu al nostru DTP (Adrian) am colindat pe meleagurile Maramuresului, in lung si-n lat, una bucata saptamana intreaga. Pe langa plimbat, am mancat cat n-am crezut c-o sa putem manca vreodata, am dormit cam putin (ce-i dreptJ) si nu ne-am scos ochii unul altuia, asa cum ne-am fi asteptat. Overall – ne-am distrat extraordinar. Si, ca sa punem capac, eu si Daniela am zacut si vreo 3 zile la soare, prin Eforie, ca deh, trebuia sa raspundem competitiei “cine se intoarce cel mai bronzat din vacanta”. Grad bronz – 8-9 amandoua. Alina – eh, sa spunem doar ca se vede ca ea n-a ajuns pe la mare.

Cat despre geniile creative de pe la etaj – am aflat ca ei au fost ceva mai exotici decat noi si ca in general, cam toti si-au facut veacul (ergh, pardon, vacanta) pe diverse litoraluri.  

Florin s-a bucurat de incantatoarea “Las Ramblas” din Barcelona si de zona dimprejur (Reus), dar s-a jucat si in nisip prin 2 Mai si Vama. Grad bronz – 7.

Ivona s-a bronzat prin Eforie, dar a facut si ceva destul de interesant – si anume i-a aratat unui american minunatia asta a noastra de capitala. Nice. Grad bronz – 8.

Laura s-a delectat cu litoralul bulgaresc si a facut plaja si prin Vama. Neortodox. Mai multe de-atat nu vom dezvalui. Grad bronz – 6.

Mihai...eh, Mihai pare sa fi avut 3 saptamani de concediu, si nu 2. Ca parca prea multe a facut. A calatorit “first-class” cu autocarul in Spania, a fost pe-acasa prin Neamt si s-a intalnit cu nu-stiu-ce vedete pe drum (de-al de “nu stiu, nu stiu” ala de care ne lovim peste tot), a inotat printre meduze pe la Corbu si s-a ars (hahaha!!) prin Mamaia. Asta pentru ca dupa ce 2 zile la rand s-a dat cu crema si a vazut ca nu se bronzeaza, in ultima a renuntat la minunata protectie si s-a bronzat din plin in numai 2 ore. Dar a castigat astfel si competitia! Bravo. Grad bronz – 10!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.