vineri, 22 iulie 2011

Vorbe de balcon...

...sau Liste, liste, liste

Tocmai cand ma gandeam ca in sfarsit scap (doar pt 2 saptamani) de listele de to-do zilnice, iata ca ieri mi-au cazut ochii pe un alt tip de liste…DE VACANTA!!!!! Pentru ca da, astazi luam vacanta. Si plecam care incotro (despre asta va povestim insa la intoarcere.)

Cat despre listele de vacanta, nu stiu voi, dar eu am fost intotdeauna genul de “last minute”. Asa ca eu tot duminica seara imi voi face bagajul ;) Pe la noi prin agentie insa se vehiculeaza niste liste de vacanta care ne-au amuzat teribil. Nu am putut face rost de prea multe, dar va prezint in exclusivitate doua dintre ele – a sefei noastre de productie (a se observa lista ei vs lista celor 3 baieti J) si a Danielei, trafic managerul nostru (a carei lista e deja intocmita de 2 saptamani).

Asadar, enjoy (am evidentiat cateva highlighturi care noua ne-au smuls niste zambete largi): 

 Speram ca v-au fost de ajutor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.