marți, 26 octombrie 2010

Love me tender, love me sweet


Saptamana trecuta am primit prima dovada de dragoste dupa foarte muuulllttt timp! (in care n-am mai primit absolut niciuna...de la absolut nimeni) Si singura pe care am primit-o pana acum de la EL! Si doar suntem impreuna de un an de zile...ma rog, aproape...facem un an in decembrie....

Ce-i drept, era si timpul...adica chiar ne merge bine de cateva luni incoace. Fara scandaluri, fara cuvinte rastalmacite, fara greseli, fara “Ce-ai vrut sa spui??” din partea LUI sau “Ce-i porcaria asta? Nu-mi place, vreau altceva!” din partea mea. Acum ne anticipam miscarile, ne cunoastem asteptarile, desi ne mai si dezamagim unul pe celalalt din cand in cand. Dar na, eu una sunt dispusa sa trec peste aceste mici impedimente, pentru ca tin cu adevarat la EL.

Si se pare ca si EL tine la mine...eh, poate nu la fel de mult, dar e un inceput...adica, am inceput pana si sa mai iesim in oras impreuna...noi, care pana acum ne cam feream de ochii lumii, ca nu ar fi dat bine o relatie intre noi....am fi starnit comentarii si intrebari (persoanele de genul meu nu se au bine prin definitie cu cei de tipul LUI).

Si, ca sa revenim la declaratia de care va spuneam...lunea trecuta, gratie unui weekend spectaculos (de trist), moralul meu s-a decis s-o ia la vale si dus a fost. Si EL m-a vazut...asa ca marti, am gasit la un moment dat pe birou dovada (de dragoste) si un biletel...biletel care imi spunea sa folosesc dovada ca sa combat “starile de stres si suparare”. Si imi dadea chiar si instructiuni de folosire :) “cate o bucatica, topindu-se in cerul gurii, cu gandul la lucruri frumoase”.

Am vrut sa nu ma bucur singura de ea, asa ca am urcat la EL si am impartit-o...a fost cea mai buna ciocolata (sau patratica, ca n-am apucat mai mult de atat) pe care am mancat-o in ultimul timp, iar acum EL (Departamentul de Creatie si DTP a.k.a. Etajul 1 :) ) shall always have a place in my heart!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.