luni, 25 martie 2013

Backstage @ ICON



(Episodul 1) Agitaţie de primăvară. 


Odată cu vremea schimbătoare, ne-am agitat şi noi, care mai de care. Cu proiecte provocatoare, lucruri noi de învăţat, zeci de .jpeg-uri, sute de sloganuri, şi tot atâtea căni de cafea şi ceai, ce să mai, am fost ocupaţi ca nişte albine.


Am întors puşculiţe pe toate toate părţile, încercând să găsim soluţia economiilor la cumpărături. Am învăţat cum funcţionează maşinile de spălatşi ne-am completat cunoştinţele identificând buruienile  problemă din culturile de porumb. Am găsit cuvintele potrivite pentru publicul ţintă şi i-am promis avantaje la leasing şi beneficii în euro. 

Au venit la noi şi câteva proiecte noi, pe care le-am primit cu entuziasm şi ne-au făcut să bâzâim de la un departament la altul. Am realizat ştanţe si toteme de diverse forme şi dimensiuni, totodată asigurându-ne că ne încadrăm în buget.

 

Mai jos puteţi vedea o desfăşurare grafică a evenimentelor, conturată de artul nostru Ştefan.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.