vineri, 15 iunie 2012

Advertising vs fotbal


Ne-am gandit ca saptamana aceasta sa dam putin domeniul advertising-ului pe cel al... fotbalului. Doar UEFA Euro 2012 este in plina desfasurare, iar noi nu putem ignora strigatele de bucurie sau huiduielile venite din departamentul de creatie de la al nostru art, Mihai – suporter infocat al fotbalului.

Si ca sa nu isi bata gura degeaba, l-am rugat sa preia sarcina de comentator sportiv si sa ne tina la curent – in mod creativ binenteles – cu ce se intampla la campionatul din Polonia-Ucraina. Iata ce ne-a impartasit:

Avand in vedere ca este primul European din Est, era asteptat cu nerabdare, iar spectacolul nu a intarziat si nici nu a dezamagit. Impresionat am fost de incapatanarile danezilor si ale croatilor, care deschid turneul spre orice rezultat.

Favorita ta si pana unde crezi ca va ajunge?
O vad favorita pe Germania. O echipa bine inchegata, cu jucatori extraordinari, relativ tineri, care joaca de foarte mult timp impreuna, alcatuind un grup puternic. 

Pronostic de un top 4 echipe si finala mare intre cine sa fie?
Cred ca in semifinale vor ajunge Germania, Spania, Franta si Italia sau poate Anglia in locul Italiei. Daca nu se intalnesc mai devreme, vad o finala Germania-Spania, cu nemtii in postura invingatorilor.

Golgeterul campionatului cine crezi ca va fi?
Golgeter clar va iesi atacantul nemtilor, Mario Gomez.

Am lansat o provocare Art-ului nostru pe final: daca ghiceste una din cele 4 echipe ii facem cinste cu o bere. Daca nu ghiceste nici una… hehe, asteptam un suc. Deja il vad asudand pentru alegerile facute… si nu cred ca este de la caldura de afara…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.