marți, 28 iunie 2011

Vorbe de balcon...

...sau Primii paşi în agenţie
Nu mai ţin minte exact ce gânduri mă încercau prima oară când am intrat într-o agenţie.
Tot ce ştiu este că eram student în ultimul an şi totul mi se părea absolut fantastic.

Nu aş putea spune dacă este vreo diferenţă în felul în care este percepută prima întâlnire cu agenţia la un creativ faţă de cineva care aspiră la statutul de account.

Cert este că zilele astea pot observa aceste diferenţe, deoarece în agenţie de puţin timp avem ambele tipuri de nou veniţi:
Maria – account, new business
Ivona - copy

 Cu un entuziasm debordant, amândouă au intrat “in focuri” în luptele cu clienţii şi briefurile, fiecare încercând să le facă faţă cum pot mai bine.

Ivona savurează fiecare informaţie din teancurile de Luerzer`s Archive pe care le are pe birou umplând în acelaşi timp pagini întregi de idei scrise mic cu creionul pentru brief-urile pe care le primeşte.

Maria în schimb citeşte cu pofta zeci de materiale completând rezumate ale lor în ppt, pregătindu-se intens pentru prima întalnire cu un client.
Nu îmi dau încă seama ce părere au despre noi deoarece nu am apucat să discutam prea mult, la o vorbă pe balcon…

Noi însă le-am primit prietenoşi pe amândouă astfel că nu par a avea emoţii.
Sunt doar preocupate să reuşească în fiecare lucru pe care îl întreprind ori sarcină pe care o primesc.
Noi le urăm succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.