miercuri, 5 ianuarie 2011

New Year Objectives

Asa cum era normal, si ICON-istii au intrat in noul an cu sperante si dorinte noi, inclusiv cu cateva mici schimbari care sa-i faca mai buni, mai amabili si mai...activi :) si toate astea le-am observat zilele astea, de cand ne-am intors pe baricade. Nu de alta, dar inca n-am reusit sa ma “debarasez” complet de vacanta si sa reintru in ritmul alert cu care sunt obisnuita, asa ca am avut ceva ragaz sa contemplez mediul inconjurator :)

Asadar, in ordine total aleatorie, hai sa va spun pe scurt ce au ales colegii mei sa schimbe in 2011:

Adi – s-a gandit ca ar fi bine sa ne faca in ciuda noua, fetelor, si s-a apucat de cura. Da, ati auzit bine. Face cura cu covrigei. Mici, crocanti, sarati, foarte buni. Si, credeti-ma pe cuvant, functioneaza. Se vede in atitudinea lui – e muuulllt mai amabil si mai zambitor de cand a intrat la cura de covrigi :)

Alina – si ea e tot la dieta. Ea consuma insa fluturasi, inimioare si zambete. Ea nu si-a pus nimic in gand, dar noi (ca niste colege iubitoare ce suntem), ii dorim sa iasa din randul persoanelor single (ca tot schimba prefixul in curand :)). Nu crezi c-ar fi cazul?

Florin – sincer, pe Florin nu prea am reusit sa-l ghicesc inca. Dar, asa cum chiar el a scris in primul nostru post pe acest an, pare mult mai odihnit, plin de energie si vesel. Orice si-ar fi pus el in gand, ii sta bine :)

Daniela – asa cum ma asteptam, Daniela nu are decat dorinte cuminti. Pe langa faptul ca viseaza la o viata “numai lapte si miere” :), mi-a promis ca o va lasa mai usor si nu ma va mai sacai asa de tare.

Alex – ha, pe Alex l-am descoperit de dimineata. Alex si-a pus in gand ca anul acesta sa socializeze mai mult cu Client Service-ul. Ce dragut! Alex, crezi ca le-ai putea “insufla” si colegilor tai acest lucru? Cine stie, poate facem legenda cu relatiile dintre accounti si creative.

Iar eu – hm, eu mi-am propus sa-mi dedic mai mult timp mie anul acesta. Sa ma reapuc de baschet. Sa ma duc la cursuri de dans. Sa-mi regandesc, redefinesc si “repozitionez” destinul :) (ca tot se spune ca fiecare si-l face cu mana lui). Si cam atat. Ah, bineinteles, sa raman la fel de “nesuferita”, vesela si ametita ca si pana acum (nu de alta, dar sa nu ma uite lumea!). Orice alte sugestii sunt mai mult decat binevenite (si pentru colegii mei, sunt sigura:) ).

Pana cand ne apucam serios de indeplinit dorinte insa, voi continua sa zgudui agentia din temelii cu o melodie pe care am descoperit-o la radio si pe care o ascult cu volumul la maxim de fiecare data! Hasta later!

2 comentarii:

  1. Bravo Ana ;) Imi plac obiectivele tale si sper sa reusesti sa ti le indeplinesti pe toate si inca pe atata :P. Te pup din MA,SCS

    RăspundețiȘtergere
  2. spor la baschet! :D vezi sa nu uiti de vechea gasca!:)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.