vineri, 28 ianuarie 2011

THE END of the week

Vineri, sfarsitul…saptamanii! Already??!!

Nu de alta, dar parca ieri numai ce am incheiat un alt weekend. Deci va dati seama cam cum a fost saptamana asta, daca eu nu realizez cand a trecut...asadar, we are still alive and kickin’!

Stim ca n-am mai dat niciun semn de la evenimentul nostru de BK, dar nu ne-am ridicat de pe la birouri saptamana asta decat sa mancam si sa...erghh...ma rog ... veti vedea oricum in curand pe unde ne-au mai zburat neuronii si la ce idei au mai dat nastere.

Hm, azi nu prea am inspiratie...sa fie din cauza ca am venit mai devreme ca de obicei (nu ca as veni tarziu in mod normal ) sau din cauza ca m-am intins pe “patinoarul” din fata blocului cat sunt eu de lunga (cum mi-a zis cineva) azi dis-de-dimineata cand am plecat spre munca? Nu stiu, dar ceva acolo sus sigur s-a zdruncinat.

Bun, pai atunci ma intorc la ale mele treburi (care nici nu scad, nici nu se inmultesc, ci se ramifica, se dezvolta, cresc...) si la a o innebuni pe Daniela cu ROA si “Ne place” again...and again...and again! Mai ales ca acum nu o mai pandesc la radio, ci o am in playlist!! Weekend placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.