joi, 4 noiembrie 2010

Ceas cu oi. Logo. Panou furios. Ceas bipăitor

Chiar dacă avem deadline-uri imposibile, o zi proastă, mici neînţelegeri cu parterul sau pur şi simplu nu suntem în dispoziţia noastră obişnuită (creativi hliziţi, adică), avem câteva lucuri prin Creaţie care ne înveselesc garantat ziua.

Începem cu ...... Ceasul cu Oi. Ceas care nu mai merge din vremuri de care nu îşi mai aduc aminte nici măcar veteranii. Când am ajuns eu în agenţie, încă mai mergea minutarul. Era ok, că ora o mai ghiceam şi după poziţia soarelui. Acum, e blocat la 6:05:43 (asta ar putea fi o explicaţie a faptului că nouă ni se pare întotdeauna că suntem în criză de timp). Oricum, ne e drag, ne inspiră, mai că am botezat oiţele, deci nu îl dăm jos.


Următorul este ...... Logo-ul meu. Da, eu am logo. Nu pentru că sunt o persoană importantă, ci pentru că ai mei colegi au simţit nevoia să concretizeze în print jocul de cuvinte dintre numele meu şi o anumită cifră. Acum stă frumos lipit pe geam lângă mine, în caz că uită cineva cum mă strigă acasă.



Când avem zile pline de năduf, şi nu mai ştim cum să ne spunem oful, avem Panoul furios drept inspiraţie. Legenda spune ca a fost făcut pentru unul dintre membrii echipei ICON, mai aprig la mânie şi mai iute la limbă. Într-un an, de ziua ei (căci da, este o „ea”), s-au adunat toate vorbele de dulce şi s-a făcut falnicul panou. No, judecaţi şi voi dacă voi aţi vrea să o supăraţi.


Şi, mai nou, avem un nou obiect-cheie: ceasul bipăitor. Noul nostru coleg, Istvan, nu a venit doar cu un suflu nou, cu avânt şi cu pricepere, ci a adus cu el şi un ceas frumos, care bipăie la ore fixe. Dacă la început ne-a speriat puţin, că nu ştiam ce se aude şi deveniserăm paranoici, acum deja am prins drag de el.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.