luni, 4 februarie 2013

Intalnirea Superbowl - publicitate



Cum, nu ştiţi ce-a fost în weekend?!

Doar cel mai mare spectacol publicitar posibil! A, şi nişte fotbal american. Vă interesează fotbalul american mai mult decât ad-urile? Nici pe noi.

Anul acesta, la SuperBowl s-a înregistrat şi o premieră: inovativul marketing instant. Câteva companii s-au folosit isteţ de o... pană de curent(!) pentru a-şi promova brandurile. Succesul a fost răsunător pentru nişte campanii gândite şi executate în mai puţin de 10 minute. Că doar ce fac americanii când se plictisesc? Share-uiesc mesaje şi poze pe Twitter cu zecile de mii. Poate nu or şti ei ce înseamnă fotbalul la noi, dar la reclame se pricep!

  
Audi a propus să lumineze ei stadionul Mercedes-Benz. Eu de ce nu m-am gândit la asta?! Corect, pentru că noi ăştia non-americanii nu avem voie să ne legăm direct de concurenţă.


Între timp, Volkswagen ne convingea să adoptăm valori jamaicane printr-un spot în ritm de reggae. Nu ştiu dacă la voi a mers, dar noi deja suntem mai chill.

Iar cu un price tag de un milion de dolari per 10 secunde de promovare, pariez că nimeni nu s-a încumetat să-şi ceară iubita de soţie pe marele ecran la meciul ăsta. Aşa că doar brandurile ne-au cucerit, la fel ca în fiecare an.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.