Cum, nu ştiţi ce-a fost în weekend?!
Doar cel mai mare spectacol publicitar posibil! A, şi
nişte fotbal american. Vă interesează fotbalul american mai mult decât ad-urile?
Nici pe noi.
Anul acesta, la SuperBowl s-a înregistrat şi o premieră:
inovativul marketing instant. Câteva companii s-au folosit isteţ de o... pană
de curent(!) pentru a-şi promova brandurile. Succesul a fost răsunător pentru nişte
campanii gândite şi executate în mai puţin de 10 minute. Că doar ce fac
americanii când se plictisesc? Share-uiesc mesaje şi poze pe Twitter cu zecile
de mii. Poate nu or şti ei ce înseamnă fotbalul la noi, dar la reclame se
pricep!
Audi a propus să lumineze ei stadionul Mercedes-Benz. Eu de ce nu m-am gândit la asta?! Corect, pentru că noi ăştia non-americanii nu avem voie să ne legăm direct de concurenţă.
Între timp, Volkswagen ne convingea să adoptăm valori
jamaicane printr-un spot în ritm de reggae. Nu ştiu dacă la voi a mers, dar noi
deja suntem mai chill.
Iar cu un price tag de un milion de dolari per 10 secunde
de promovare, pariez că nimeni nu s-a încumetat să-şi ceară iubita de soţie pe
marele ecran la meciul ăsta. Aşa că doar brandurile ne-au cucerit, la fel ca în
fiecare an.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.