vineri, 13 aprilie 2012

Oul meu de Paste.

Nu mica ne-a fost mirarea cand zilele astea am primit un altfel de...brief.
La Subiect statea scris “Oul meu de Paste”, in atasament avea poza de mai jos, iar mesajul era urmatorul:

“Dragi ICON-isti,
Anul acesta mi-am dorit si eu un cadou. Si nu unul oarecare. Asadar m-am hotarat sa organizez un pitch, ca deh, se cam poarta in ziua de azi.
In atasament gasiti brieful. Stiu ca poate nu e chiar pe templateul unui brief obisnuit, dar sunt sigur ca va veti da seama ce am nevoie. Oricum, daca aveti intrebari sau nelamuriri, sunt disponibil pana sambata inclusiv, ma gasiti pe mail.
Cat despre buget – nelimitat, ca doar o data pe an e Pastele. Iar deadline-ul cred ca e de la sine inteles.

Hai, va urez un Paste linistit si multa lumina in suflet!
Ca sa nu mai zic de inspiratie!”


P.S. ce ziceti, avem sanse ? Si hm, ce s-a tehnologizat si iepurasul asta....are si adresa de e-mail. In fine, sa ne tineti pumnii, revenim pe saptamana viitoare cu rezolvarile brief-ului !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.