luni, 28 martie 2011

Sheriff Whopper Menu de la Burger King. Noile arome fac legea!


Nu stiu cat de mult va plac voua filmele western, cu pistolari impuscaturi si alte aventuri de acest gen.
Daca e sa retinem macar si numai esentialul din acestea e ca la un moment dat apare unul care schimba tot, sheriff-ul.
Va povestesc toate acestea pentru ca zilele trecute Burger King a lansat “Sheriff Whopper Menu”.
Sheriff mi-am zis, asa ca m-am dus sa gust si eu.
Nu de alta, dar cateva zile in urma ne-au tot prins ore tarzii in agentie colorand layout-uri cu Whopperi care ne deschideau de fiecare data o pofta de nestavilit.
Si credeti-ma, noile arome chiar fac legea!
Am mancat de am spart.
Si la o adica, cine ar putea sa refuze carne pe gratar cu sosuri Bourbon sau Barbeque, cu mici feliute de ceapa sau branza... In portii mari.
Nu glumesc. Bun. Va recomand si voua

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.